Sin Radio Listen, don't just hear!
Μία επαγγελματίας μασέρ γνωρίζει το ίδιο βράδυ σε ένα πάρτι έναν άντρα με τον οποίο θα συνάψει σχέση και μία συγγραφέα που γίνεται η καλύτερη πελάτισσα της. Όταν συνειδητοποιεί ότι αυτά τα δύο πρόσωπα ήταν πρώην σύζυγοι διστάζει ανάμεσα στον έρωτα και τη φιλία.
Η ανάγνωσή μας: Από το σκηνοθετικό της ξεκίνημα ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΣΤΑ ΚΛΕΦΤΑ, το 1996, μέχρι σήμερα όλες οι ταινίες της Νικόλ Χολοφσένερ μπορούν άνετα να χαρακτηριστούν ως φεμινιστικές αφού η θεματολογία τους έχει ως πυρήνα όσα απασχολούν το γυναικείο φύλο. Η Αμερικανίδα σκηνοθέτης και σεναριογράφος ντύνει με πνευματώδεις διαλόγους αυτή την ιστορία πάνω στις διαπροσωπικές σχέσεις, όπου ο έρωτας μπορεί να αντικατασταθεί από το σεξ και τη συντροφικότητα. Παράλληλα υπογραμμίζει τον πειρασμό να μάθουμε κάποιον όχι εμπιστευόμενοι τη προσωπική μας αντίληψη αλλά από την εμπειρία των άλλων. Από τη στιγμή που η πρωταγωνίστρια αντιλαμβάνεται το κοινό παρελθόν των δύο νέων γνωριμιών της, η φαντασία της Χολοφσένερ στερεύει και αρχίζεις να αναρωτιέσαι για το πόσο σε αφορούν τα συναισθηματικά προβλήματα των μεσοαστών του Λος Άντζελες. Η μικροσκοπική Τζούλια Λούις Ντρέιφους, που δύσκολα θυμάσαι τις συμμετοχές της στα φιλμ του Γούντι Άλεν Η ΧΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΕΛΦΕΣ ΤΗΣ και ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΡΙ, μαγνητίζει την κάμερα, αν και μένει χαρακτηριστικά πρόσχαρη ακόμα και σε ακατάλληλες στιγμές. Ο κυριότερος λόγος πάντως για να μείνει στη μνήμη το φιλμ είναι ο Τζέιμς Γκαντολφίνι. Όχι επειδή αυτός ήταν ο τελευταίος του ρόλος πριν τον αδόκητο θάνατο του, το περασμένο καλοκαίρι αλλά επειδή με την ερμηνεία του, ένα κράμα ανθρωπιάς και αξιοπρέπειας, επισκιάζει το θηλυκό θίασο από μητέρες και κόρες.
Πηγή : http://diastixo.gr
Written by: Sin Radio
©2025 Sin Radio | made with ♥ and ♫ by dinatzv